Milí klienti! Zdravím Vás při pondělním podvečeru.
Protože posledních několik dnů se stává skoro pravidlem, že objednaní klienti nedorazí na svá sezení, znovu připomínám pravidla, která se vážou k objednaní se ke mně do poradny.
(1)
Pokud někdo zjistí, že nemůže na své sezení dorazit a omluví se nejpozději 24 hodin před sezením, kontaktuji náhradníky a termín se skoro pokaždé podaří zaplnit. My se pak v případě Vašeho zájmu domluvíme na termínu novém.
(2)
Pokud se omluvíte méně než 24 hodin předem a neseženu za Vás náhradníka, je třeba své propadlé sezení uhradit. Jak jsem však psala výše - pokud vím Vaše nedorazení na sezení alespoň pár hodin před, náhradníka ve většině případech seženu.
(3)
Pokud však na domluvené sezení nedorazíte a předem se neomluvíte, tedy necháte sezení úplně propadnout, požaduji, pokud se ještě někdy máme u Vašeho horoskopu setkat, uhrazení propadlého sezení v plné výši. Nespolupracuji s nikým, kdo si neváží mého času, ani s nikým, kdo nepřebírá zodpovědnost za své jednání. Váš termín, na který se čeká zpravidla 2,5 měsíce, mohl využít jeden ze seznamu náhradníků.
Rozumím, že čekací doba na sezení je dlouhá a termín Vám může vypadnout. Stává se to, jsme lidé. Nicméně, věřím tomu, že jsme slušní a ohleduplní vůči druhým a své "závazky" si hlídáme. A pokud nám utečou, přebíráme zodpovědnost.
Děkuji za pochopení a přeji pohodový zbytek dne!
Tereza www.tbastroporadna.cz
Comments